Osnova sekce
-
Představení technologie XML a XSL.
Tvorba UI (user interface) aplikace.
Co je to Layout ?
Základní typy Layoutů (Linear, Relative, Table, Frame).
Základní vlastnosti:
width, size, height, orientation, gravity -
Základy práce s resources.
Načtení obrázku do aplikace.
Práce s různým UI v závislosti na rozlišení koncového zařízení.
Práce s texty a popisy v multijazykovém prostředí. -
Tato kapitola vás seznámí:
- s rozdílem mezi aplikací a aktivitou
- používat objekt Intent ke spuštění jiné aktivity v rámci jedné aplikace
- interní vs. externí intent
- využít objekt Bundle k výměně hodnot mezi aktivitami
- Vytvořit vlastní projekt využívající tyto znalosti
-
Základní porozumění životního cyklu mobilní aplikace a metody s ní spojené.
-
V této kapitole se naučíte pracovat se základními prvky UI (user interface)
- Button
- RadioGroup a RadioButton
- SeekBar
- Spinner
- NumberPicker